Mapa strony

INSTYTUT MATEMATYKI

Studia doktoranckie - Matematyka

Komunikaty


Program MOST - rekrutacja na 2019/2020

Już za chwilę rusza rekrutacja do Programu MOST na semestr zimowy i cały rok akademicki 2019/2020. Trwać będzie od 15 kwietnia do 15 maja.
Zachęcamy do odwiedzenia stron programu:
http://www.dk.uz.zgora.pl/most_mostech.php
http://most.amu.edu.pl/index.php/strona-glowna
https://most.uka.uw.edu.pl/
https://www.facebook.com/programmost2000

AKCJA EWALUACJA - OCEŃ BELFRA: ankiety i konkurs

Na Uniwersytecie Zielonogórskim rozpoczyna się kolejna (XI) edycja ewaluacji procesu kształcenia dotycząca roku akademickiego 2018/2019. Więcej...
Zachęcamy do wypełniania ankiet.

Zwiększenia stypendium doktoranckiego dla doktorantów UZ

Na podstawie Zarządzenia nr 103 Rektora Uniwersytetu Zielonogórskiego z dnia 14 listopada 2017 r. z dniem 10 października 2018 r. ogłasza się nabór wniosków o przyznanie zwiększeń stypendium doktoranckiego z dotacji podmiotowej na dofinansowanie zadań projakościowych.
Regulamin przyznawania zwiększeń stypendium doktoranckiego dla doktorantów UZ i druki wniosków dostępne są na stronie: http://www.dss.uz.zgora.pl/index.php/stypendia-i-nagrody
Wnioski będzie można składać do dnia 24.10.2018 r.

Przerwa urlopowa w Dziekanacie WMIiE

Uprzejmie informujemy, że w dniach od 6 do 17 sierpnia 2018 r. Dziekanat Wydziału Matematyki, Informatyki i Ekonometrii będzie nieczynny.

Ankiety dotyczące semestru zimowego 2016/2017

Na Uniwersytecie Zielonogórskim rozpoczyna się kolejna (IX) edycja ewaluacji procesu kształcenia.
Ocena procesu kształcenia w semestrze zimowym roku akademickiego 2016/2017 obejmuje: Raporty z ewaluacji procesu kształcenia - oceny prowadzącego zajęcia i zadowolenia z warunków studiowania - opracowane przez Lubuski Ośrodek Badań Społecznych publikowane są na stronie Uczelnianego Systemu Zapewniania Jakości Kształcenia.
Wśród studentów i doktorantów, którzy wypełnią ankietę zostaną rozlosowane nagrody. Ponadto można wygrać dzień wolny od zajęć dla całego wydziału!
Więcej...
Plakat...

Ankiety dotyczące semestru zimowego 2015/2016

Na Uniwersytecie Zielonogórskim rozpoczyna się kolejna (VIII) edycja ewaluacji procesu kształcenia. Na wniosek Zespołu ds. Ewaluacji Jakości Kształcenia i Parlamentu Studenckiego zmianie uległa treść ankiety oceny prowadzącego zajęcia i zlikwidowano ankietę oceny przedmiotu.

Ocena procesu kształcenia od semestru letniego roku akademickiego 2015/2016 obejmuje:
Raporty z ewaluacji procesu kształcenia - oceny prowadzącego zajęcia i zadowolenia z warunków studiowania - opracowane przez Lubuski Ośrodek Badań Społecznych publikowane są na stronie Uczelnianego Systemu Zapewniania Jakości Kształcenia.


Program MOST - rekrutacja na semestr letni 2015/2016

Od 31 października rozpoczyna się kolejna rekrutacja Programu MOST na semestr letni 2015/2016. Zachęcamy do odwiedzenia strony programu http://most.amu.edu.pl oraz na facebooku https://www.facebook.com/programmost2000.


Nabór wniosków o przyznanie stypendium doktoranckiego

Na podstawie rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 24 października 2014 r. w sprawie studiów doktoranckich i stypendiów doktoranckich (Dz. U. z 2014 r. poz. 1480) oraz Zarządzenia nr 98 Rektora Uniwersytetu Zielonogórskiego z dnia 13 listopada 2014 r. ogłasza się nabór wniosków o przyznanie stypendium doktoranckiego dla doktorantów Uniwersytetu Zielonogórskiego.
Wnioski należy składać do dnia 5 grudnia 2014 r. w dziekanacie Wydziału.
Treść Zarządzenia nr 98 Rektora UZ z dnia 13.11.2014 r. oraz druki wniosków zamieszczone są na stronie http://www.dss.uz.zgora.pl/index.php/stypendia-i-nagrody.


Ankiety oceniające nauczycieli prowadzących zajęcia

Informujemy, że od 17 lutego do 31 marca br. każdy student ma możliwość - za pomocą ankiety - dokonania oceny nauczycieli prowadzących dla niego przedmioty w semestrze zimowym 2013/2014. Dostęp do ankiety jest możliwy przez stronę: https://ankiety.uz.zgora.pl/pracownik. W celu zalogowania się na tej stronie i wzięcia udziału w ankiecie należy odebrać token w Dziekanacie WMIiE.